ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ ПОСЛУГ

(для контрактів на послуги більше 20 000 євро до 60 000 євро)

  1. Посилання на закупівлю (номер закупівлі)  HUSKROUA/23/S/3.1/012_RE
  2. Процедура [ конкурентна переговорна процедура ]
  3. Назва програми: Програма Interreg VI-A NEXT Угорщина–Словаччина–Румунія–Україна
  4. Правові підстави та регулювання тендеру: Закон України № 3717-IX від 09.05.2024 р., Додаток ІІ до Угоди про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина – Словаччина – Румунія – Україна.
  5. Номер і назва проєкту: Проект  «На шляху до інклюзивної міжкультурної освітньої системи в транскордонному регіоні» (HUSKROUA/23/S/3.1/012)  («Towards an inclusive intercultural educational system in the cross-border area»).
  6. Замовник:  Закарпатський обласний благодійний фонд «Едельвейс», м. Ужгород

СПЕЦИФІКАЦІЯ КОНТРАКТУ

  • Тип контракту  [ постачання послуг, контракт з фіксованою ціною, оплата частинами за фактично надані послуги ]
  • Опис контракту (предмет закупівлі): Надання комплексної послуги з організації заходів з проведення навчальної програми «Ранній розвиток дітей ромської національності разом з батьками» в рамках проекту «На шляху до інклюзивної міжкультурної освітньої системи в транскордонному регіоні» (HUSKROUA/23/S/3.1/012).
  • Кількість лотів:    [Один лот]
  • Гранична ціна контракту (без ПДВ):   1 498 168,00 грн. [EUR 30 800,00 ]
  • Джерело оплати: міжнародна технічна допомога (МТД)  Європейського Союзу
  • Ціна контракту формується без врахування ПДВ. Підстава: картка державної реєстрації проєкту МТД № 5900 від 07/03/2025.

УМОВИ УЧАСТІ

  1. Правові підстави, критерії допустимості:  Регламент Interreg 2021/1059, Програмний документ і відповідні правила програми Interreg VI-A NEXT Угорщина–Словаччина–Румунія–Україна, Закон України  № 3717-IX від 09.05.2024 р. Про ратифікацію Угоди про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина – Словаччина – Румунія – Україна.
  2. Обмеження на кількість пропозицій: Кожна фізична особа ФОП або юридична особа (або консорціум) має право подати лише одну тендерну пропозицію. У разі подання декількох пропозицій, усі будуть відхилені.
  3. Підстави для виключення: Учасники повинні подати підписані декларації про відсутність підстав для виключення (додається до тендерної форми). Учасники, які включені до списків обмежувальних заходів ЄС на момент ухвалення рішення, не можуть отримати контракт.
  4. Субпідряд: допускається залучення субпідрядників.

ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК

  1. Орієнтовна дата початку виконання контракту: вересень 2025 року
  2. Дата завершення контракту: листопад 2025 року

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ТА ПРИСУДЖЕННЯ

  1. Критерії відбору:
  2. Фінансова спроможність: 
    1. середньорічний обіг за останні 3 роки має перевищувати орієнтовну річну вартість контракту;
    1. фінансовий стан має бути стабільним (підтверджується копіями документів річної фінансової звітності).
  3. Професійна спроможність:
    1. наявність відповідного сертифіката або професійної кваліфікації;
    1. наявність щонайменше 2-х працівників, які мають досвід у сфері, що охоплюється контрактом.
  4. Технічна спроможність:
    1. виконання (завершення виконання з позитивним результатом) щонайменше 2-х аналогічних контрактів за останні 3 роки.

4. Інклюзивна спроможність:

– наявні методи та досвід роботи з ромською спільнотою,  залучення ромських лідерів або представників під час реалізації попередніх проєктів (надати підтверджуючі документи)

5. Організаційна спроможність:

–  забезпечити харчування (приготування або довіз), матеріально-технічну базу, логістику, ведення документації та звітності

  • Учасник може покладатися на ресурси інших суб’єктів, які мають підтверджений намір надати їх у розпорядження. Такі суб’єкти мають відповідати критеріям допустимості й бути готовими надати підтверджуючі документи.
  • Критерій присудження:  найкраще співвідношення ціни і якості згідно з шкалою оцінки (Додаток А до Оголошення, Інструкція для Учасників).

ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ

  • Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2025 року 17.00 київського часу
  • Календарний графік процедури зазначено в Інструкції для учасників.
  • Формат і склад пропозиції:  Пропозиції подаються у форматі, передбаченому стандартною формою для конкурентної переговорної процедури. До пропозиції додається декларації та заяви на підтвердження відповідності критеріям, а також запитувана супровідна документація.
  • Спосіб подання: Пропозиції подаються [українською мовою] виключно засобами, зазначеними в Інструкції для учасників.
  • Зміна або відкликання пропозицій: Можлива лише у письмовій формі до закінчення строку подання.
  • Робоча мова процедури: [Українська]
  • Додаткова інформація: Фінансові дані подаються в українських гривнях з перерахунком на валюту [євро]. Перерахунок здійснюється за курсом InforEuro, дійсним на серпень 2025 року.

Додатки:

А/ Критерії відбору та оцінювання пропозицій https://edelweis.uz.ua/2025/07/15/ogoloshennya-pro-proczeduru-zakupivli-poslug/

B/ Технічне завдання на послуги https://edelweis.uz.ua/2025/07/15/ogoloshennya-pro-proczeduru-zakupivli-poslug/

C/ Інструкція для Учасників   https://edelweis.uz.ua/2025/07/15/ogoloshennya-pro-proczeduru-zakupivli-poslug/

D/ Форма тендерної пропозиції https://edelweis.uz.ua/2025/07/15/ogoloshennya-pro-proczeduru-zakupivli-poslug/

Е/ Проект договору https://edelweis.uz.ua/2025/07/15/ogoloshennya-pro-proczeduru-zakupivli-poslug/

Залишити коментар

Ваша email адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *